Lopende projecten

 

Sector
  • Po
Vakgebied
  • Nederlands
Vakinhoud
  • Schrijfvaardigheid

Publicaties rond schrijven met peer response

30-8-2017
M. Hoogeveen en A. van Gelderen (2016). Writing with peer response usinggenre knowledge; effects of linguistic features and revisions of sixth gradestudents. The Journal of Educational Research.
 
M. Hoogeveen en A. van Gelderen (2015). Effects of peer response using genre knowledge on writing quality; A randomized control Trial. Elementary School Journal, 116 (2), 265-290
 
M.Hoogeveen & A. van Gelderen (2014) Effecten van leren schrijven met peerresponse eninstructie in genrekennis. In: Levende Talen 15 (2), 15-27. 
 
M. Hoogeveen (2014). Lerenschrijven met peer response. Meertaal 1(3), 11-14.
 
M. Hoogeveen  (2013). Leren schrijven met peer response en instructie in genrekennisTijdschrift Taal
voor opleiders en onderwijsadviseurs, 4(6), 16-27. 
 
M. Hoogeveen (2012). Writing with peer response using genre knowledge. A classroom intervention study. Thesis University of Twente. Enschede.