Lopende projecten

 

Sector
  • Vo
  • Havo
  • Tweedegraads lerarenopleiding
  • Vmbo
  • Vwo
Vakgebied
  • Nederlands
Vakinhoud
  • Leesvaardigheid
Leerplankundig thema
  • Betekenisvol leren
  • Referentiekader
  • Leraarmateriaal
  • Referentieniveaus
  • Vakdidactiek
Vakspecifiek thema
  • Geletterdheid
  • Referentiekader

Lezen wordt leuk en gaat steeds beter in IJsselstein

11-2-2015
Vos, B. de. (2012). Lezen wordt leuk en gaat steeds beter in IJsselstein. Levende Talen Magazine, 99 (3), 4-9.
​​​​​Dit is een praktijkverhaal over het gebruik van een doorlopende leerlijn lezen voor de brugklas op het Cals College in IJsselstein. Het artikel beschrijft de betrokkenheid van leerlingen en de gebruikte lesvormen en beoordelingsmethoden.